Umjetna inteligencija pomaže isplanirati put

Booking.com, jedna od vodećih svjetskih digitalnih platformi za putovanja, najavila je svoj novi AI planer putovanja koji će biti pokrenut u beta verziji za odabrane putnike iz SAD-a u aplikaciji tvrtke 28. lipnja. Izgrađen na temeljima Booking.com postojećih modela strojnog učenja koji milijunima putnika na platformi svaki dan preporučuju opcije odredišta i smještaja, AI planer putovanja također je djelomično pokretan tehnologijom velikog jezičnog modela (LLM) iz ChatGPT-a kako bi stvarao novo iskustva razgovora kojim ljudi mogu započeti planiranje putovanja.

Novi način pretraživanja

Putnici mogu postavljati AI planeru putovanja opća pitanja vezana uz putovanja, kao i određena pitanja za podršku u bilo kojoj fazi planiranja putovanja, uključujući pregledavanje potencijalnih odredišta i opcija smještaja, pružanje ideja za putovanje na temelju potreba i zahtjeva pojedinačnih putnika, kao i kreiranje planova putovanja za određeni grad, zemlju ili regiju.

Putnici mogu jednostavno razgovarati s probnim AI planerom putovanja te opisati što traže na općenit i određen način, postavljati pitanja i precizirati pretraživanje u stvarnom vremenu te vidjeti nove opcije u samo nekoliko sekundi. Od traženja inspiracije za romantična odredišta na plaži na Karibima do usmjeravanja na određeni popis kuća za odmor za četveročlanu obitelj, s klima-uređajem i bazenom, AI planer putovanja daje preporuke brzo, u formi razgovora.

Korištenje tehnologije

AI planer putovanja podiže planiranje putovanja na višu razinu nudeći putnicima vizualan popis odredišta i smještajnih objekata, uključujući informacije o cijenama, s dubinskim vezama na više detalja. Putnici se mogu kretati između svog razgovora s AI planerom putovanja i sučelja Booking.com aplikacije dok razmatraju opcije za svoje putovanje. Samo dodirom bilo kojeg smještaja koji ih zanima mogu dovršiti rezervaciju jer je AI planer putovanja izravno integriran u iskustvo rezervacije smještaja u Booking.com aplikaciji.

„Naš primarni cilj u Booking.com-u uvijek je bio iskoristiti tehnologiju kako bismo olakšali putovanja“, rekao je Glenn Fogel, glavni izvršni direktor Booking.com. „Nedavna dostignuća generativne umjetne inteligencije ubrzavaju posao koji smo godinama radili sa strojnim učenjem na unapređenju i poboljšanju svakog aspekta korisničkog iskustva na našoj platformi, bilo da se radi o optimiziranju pravog redoslijeda za prikaz fotografija objekta do prikazivanja najrelevantnijih recenzija. Naš novi AI planer putovanja jednostavno je sljedeći korak naprijed u našem sadašnjem putovanju kroz istraživanje kako možemo unijeti još više vrijednosti, a nadamo se i užitka, u cijeli proces planiranja putovanja.“

„Naš novi AI planer putovanja pruža neke zaista uzbudljive mogućnosti za pomoć našim korisnicima pri planiranju i traženju opcija putovanja na vrlo prirodan, ljudski način“, rekao je Rob Francis, glavni tehnički direktor Booking.com-a. „Često se od ljudi traži da se prilagode ograničenjima tehnologije kako bi radili ono što žele, ali s generativnom umjetnom inteligencijom možemo započeti s razgovorima jedan na jedan s našim korisnicima pod njihovim uvjetima, slično kao što biste počeli razgovarati o planiranju putovanja sa svojim partnerom ili prijateljima. To je tek početak, ali ovdje imamo puno prostora za istraživanje kako bismo uveli inovacije i dodatno povezali iskustvo putovanja na Booking.com, a sve to na siguran, etičan i inkluzivan način.“

Počevši od 28. lipnja, tijekom sljedećih tjedana beta verzija AI planera putovanja bit će dostupan sve većem postotku Genius članova Booking.com u Sjedinjenim Američkim Državama. To znači da putnici iz SAD-a moraju biti prijavljeni na svoj korisnički račun u Booking.com aplikaciji i imati jezične postavke postavljene na engleski kako bi pristupili ovom novom alatu za planiranje putovanja.