Moderne pamučne hoodice s porukom

Alarmi za uzbunu koje nam planeta Zemlja šalje – glasniji su nego ikada. I dok se jedni na njih oglušuju, drugi svojim doprinosom nastoje biti dio promjene. U ovu drugu kategoriju ubraja se i zagrebačka street food destinacija – Good Food. Osim što im se ponuda bazira na uvijek svježim, domaćim i zdravim namirnicama bez konzervansa, Good Food tim otišao je i korak dalje. Naime, od nedavno, iz svoga su poslovanja u potpunosti izostavili plastičnu ambalažu pa se tako od sada najtraženiji zagrebački street food specijaliteti poslužuju u ambalaži od održivih materijala, koji ne štete okolišu. Upravo je ovaj zaokret u poslovanju bio povod za zanimljivu suradnju između Good Fooda i poznatog hrvatskog modnog branda sličnih svjetonazora – lunilou.

Brand lunilou još od 2015. kreira odjeću za djecu i odrasle, a tajna njihova uspjeha je korištenje najfinijeg, 100% organskog pamuka, koji dolazi iz sjevernog Perua. Brand posebno promišlja o posljedicama koje po našu kožu mogu imati materijali upitne kvalitete, koje fast fashion industrija često koristi. Zbog toga su kvalitetni i održivi materijali pokretačka snaga ovog branda. Upravo su slični svjetonazori i poslovna etika doveli do suradnje između Good Fooda i luniloua, a čitava ideja satkana je u hoodici, mnogima omiljenom odjevnom komadu.

Vers koji ovu hoodicu čini drugačijom od drugih, ”Our planet is fantastic, so please no more plastic”, snažna je i jasna poruka odaslana ovom zanimljivom suradnjom. Lunilou se pobrinuo za prepoznatljivu estetiku te cool, urban i moderan dizajn hoodice koja dolazi u dvije boje – Indian Tan i Covert Green, dok je u samu kampanju uključena cijela ekipa Good Fooda. Vrijedno osoblje, koje inače priprema najukusniju ”klopu” u gradu, tako se našlo u ulozi modela, a upravo ove hoodice od sada su i dio njihove uniforme.

”Our planet is fantastic, so please no more plastic” hoodica može se nabaviti na dobro poznatoj ”Go Green” lokaciji Good Fooda, Palmotićevoj 2, gdje svaki kupac majice dobiva i voucher koji je moguće iskoristiti na Good Food asortiman.

Foto: Sanja Jagatić